Christmas is all around

20121226-180529.jpg

20121226-180720.jpg

20121226-180857.jpg

20121226-180629.jpg

20121226-180820.jpg

20121226-181045.jpg

20121226-181338.jpg

20121226-181208.jpg

20121226-181248.jpg

Ruha/Kleid: C&A, harisnya/Strumpfhose: Garda, Csizma/Stiefel: F&F, Nyaklánc/Kette: H&M, Gyűrűk/Ringe: H&M, eBay, Fülbevaló/Ohrringe: C&A

Reklámok

2 gondolat “Christmas is all around” bejegyzéshez

  1. Szia!
    Képzeld el, karácsony után láttam a legfelső képedet a Glamour online facebook oldalán az “Ebben karácsonyoztatok ti” mappában és már akkor nagyon megtetszett ez az összeállítás. Rá egy napra valamilyen csoda folytán rábukkantam a blogodra és nagyon megörültem neki, azonban a gépem lefagyott, a blog nevét meg sajnos elfelejtettem, szokásomhoz híven pedig kitöröltem az előzményeket a gépemen. Napokba telt, amíg újra sikerült a blogodat megtalálnom, úgyhogy most újra nagyon örülök, ugyanis látok benned fantáziát és nagyon tetszenek a bejegyzések is. Azt szeretném kérdezni, hogy nincs véletlenül a blognak facebookos oldala? Csak hogy semmiképpen ne maradjak le a bejegyzésekről 🙂
    Szandra

    • Kedves Szandra!
      Nagyon kedves vagy, hogy írtál, képzeld ez az első visszajelzésünk az olvasóktól akik nem az ismerőseink, vagy a barátaink, szóval wow ! 🙂 Nagyon örülök, hogy ilyen kitartóan kerestél minket! Teljesen boldoggá tetted a napom, de komolyan ! 🙂 a Blogbak természetesen van Facebook oldala, már linkelem is : https://www.facebook.com/FashionFeedsMeMoreThanFold?ref=hl (a vége az tényleg fold, ha esetleg feltűnt, mert béna voltam, elgépeltem, és már nem tudtam megváltoztatni). Szóval ott megtalálsz minket! És ha sietsz még a játékról sem fogsz lekésni, ugyanis holnap este sorsolunk egy élszerszettet!
      Puszi
      Lilla és Anna 🙂

Vélemény, hozzászólás?

