Last day’s outfit

Ezeket a képeket még tegnap csináltam, de mivel az internet enyhén szólva is fos itthon, ezért csak ma tudom feltenni őket. A tegnapi napom borzasztóan hossssszúúúúú volt… Négy órát ültem, egy iskolában, és vártam arra, hogy 15 perc alatt túl legyek a német szóbelimen. Hát nem volt valami izgalmas. Utána még be kellett ugranom a “saját” iskolámba, megnézni az érettségi eredményeimet. Utána pedig még buliba is elmentem, ami összességében szerintem jól sikerült, én legalábbis jól éreztem magam.

 

I made this pictures yesterday, but my internet connection is very bad nowadays, so a couldn’t upload it yet. Tomorrow was a veeeeeery long day for me. I have waited more than 4 ours, to done my oral final in German (which was not more than 15 mintues, so my morning was very “interessting”). After that I had to go to my school, to chek my finales results. And at night I had to go to a party, wich was very good I think. I had a really good time with my friends. And it was a bit relaxing to, after my long day. 

 

KépKépKépKépKép

 

Póló/T-Shirt: OVS
Szoknya/Rock: My own designe
Cipő/Schuhe: eBay
Öv/Gürtel: Reserved
Táska/Tasche: Zara
Óra/Uhr: Mary by Marc Jacobs

Vélemény, hozzászólás?

