Ballagás.

Tegnap az unokatestvérem Dominik nyolcadikos ballagásán voltunk. Én  imádom a meleg, meg a kánikulát, meg a nyarat, a negyven fok az életetőm egész évben amikor szenvedünk a téllel meg stb. Szóval elég nehezen viselem, amikor nyáron mindenki amiatt nyávog, hogy milyen meleg van meg stb. Viszont a tegnapi nap nekem is betette a kaput, vagy nem is tudom, mi a helyes megfogalmazás. A ballagásra délután háromkor, szinte a lehető legnagyobb melegben került sor, ami nem is lett volna olyan vészes HA eszembe jut magammal vizet vinni magammal. De mivel ez persze nem jutott eszembe, szerencsére én lehetettem a ballagás fénypontja, ugyanis egy gyönyörű rosszullétet sikerült produkálnom, két kitűnő tanulónak járó ajándékkönyv között produkálnom… Ezt leszámítva jól éreztem magam, borozgattunk apával, meg a szerelmemmel.

KépGábor wears:

Ing/Shirt: Peek & Cloppenburg
Nadrág/ Shorts: H&M
Yachtcipő/Bootshoes: Vans
Öv/Belt: Diesel

KépKépKépKépKépKépKépI’m wearing:

Ruha/Dress: Takko
Cipő/Shoe: Zara
Clutch: H&M
Óra/Watch: Marc by Marc Jacobs
Karkötők: My own designe

Vélemény, hozzászólás?

