Szigliget

Múlt héten a szerelmemmel elmentünk megnézni a szigligeti várat. Vagyis jobbára a kilátást a várból, azóta pedig sajnos nem voltam itthon így csak most tudtam időt keríteni rá, hogy feltegyem az ott készült outfit képeket. Ez most egy különleges poszt lesz, ugyanis a barátom outfitjét is befotóztuk. Bár persze a feje nem lehetett rajta egyik képen sem, sajnos 😀 Hétfőn és kedden Berlinben voltunk, nagyon szerettem volna ott is készíteni pár képet, de mivel végig 16 fok és eső volt, ez nem jött össze, mert annyi idő alatt halálra fagytam volna, amíg levetem a kabátomat pár kép kedvééért.

KépKépKépKép
Ing/Shirt: Atmosphere
Nadrág/Shorts: Zara
Öv/belt: Zara
Cipő/Shoes: Zara

KépKépKépKépKépPóló/T-Shirt: Atmosphere
Kabát/ Jacket: Forever21
Farmer/Jeans: Zara
Szandál/ Sandals: Zara
Táska/Bag: Zara
Óra/Watch: Marc by Marc Jacobs

Vélemény, hozzászólás?

