Bart Simpson

Hatalmas Simpson család rajongó vagyok, éppen ezért amikor megláttam ezt a leggingst tudtam, hogy meg kell, hogy vegyem. Nem is csalódtam benne, nagyon szeretem, télen feldobja az ember habgulatát, nyáron meg csak simán aranyos. És persze nem mellesleg az arcokat is imádom, amikor észreveszik, hogy milyen nadrág is van rajta.

I’m a huge fán of The Simpsons, so when I saw this leggings I have known immediately that I must bought it. I haven’t confused with “Bart”, I love to wear it in winter because it cheers me up, and in Summer it’s just simlpy fun to wear. And of course I love the shocked and suprised faces too, when I’m in the city with this pair of Leggings on.

20131216-205804.jpg

20131216-205830.jpg

20131216-205848.jpg
C&A parka
C&A blazer
Atmosphere longsleeve top
Romwe leggings
Deichmann shoes
Zara shopper & necklace

20131216-210109.jpg

20131216-210124.jpg

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

