Az első hó

A héten leesett az első hó, aminek nem kifejezetten örültem. Nem szeretem a telet, nálam a karácsony után egyből jöhetne a tavasznak az a része, amikor már minden virágzik, és már lehet szandálban lenni. Addig viszont még sajnos van hátra “egy kis” idő. Bár azt gondolom, hogy így, hogy egész februárban szünetem lesz, valamivel könnyebb lesz átvészelni a telet, legalábbis a vonatozás részét biztosan. (Szerintem, felháborító, hogy nincs fűtés, de ez már más tészta.) Más: ezt a pulóver karácsony után valamivel, sőt szerintem már januárban rendeltem a Romwe honlapjáról, és a múlt héten meg is érkezett. Felettébb meg vagyok elégedve, már többször is rendeltem az oldalról, mindig minden hamar (és gond nélkül megérkezett), és a ruhák minősége is kiváló. 

KépKépKépKépKépKép

 

Biank butik coat
Romwe sweatshirt 
C&A blouse
New Yorker leather pants
Timberland boots
Zara gloves & necklace
Primark bag

KépKépKép

Vélemény, hozzászólás?

