I rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck

Már tavaly is szerettem volna magamnak, egy ilyen szépséges virágkoszorút a nyárra beszerezni, de akkor valahogy sehol nem találtam meg a megfelelőt. Idén hál’ istennek viszont kettőt is be tudtam szerezni, mind a kettőt a Primarkból 2 illetve, 2,50 €-ért. A Bershkában is lehet kapni, ma láttam, de ott hét euró, és alig van rajta virág, meg még nem is színes, szóval azt hiszem sokkal jobban jártam. A croped top trendet nem nekem találták ki, hiába tetszik, sajnos nem vagyok olyan testi adottságokkal megáldva (bár már január óta azon vagyok, hogy mégis csak meg legyek), hogy gond nélkül felvehetném, de azért mégis csak van egy, amit szigorúan magas derekú szoknyával/nadrággal hordok. Ilyenkor gondolkodok el azon, hogy sok lány, hogy képes felvenni a croped toppot, és bohócot csinálni magából, mikor a kis hurkái kilógnak. Vagy, hogy a Tally Weijl , hogy meri azt sugallni a kirakati bábuikkal, hogy nyugodtan hordhatjuk ezeket a ruhadarabokat leggingsel is. És akkor, ha kimegyek, az utcára ne kapjak agyvérzést. És az a baj, hogy sok lány, el is hiszi, hogy ez jó így, és szabad. És kit érdekel, ha narancsbőrös a combod, meg nem vagy egy Victoria’s Secret modell, vedd csak fel nyugodtan együtt, ezt a két (szerintem) amúgy is igen kényes ruhadarabot együtt…De ez csak az én véleményem, és akinek nem inge..

xxx moi

KépKép

Primark headband & bag
C&A cardigan
Rihanna for River Island croped top
Zara skirt
New Yorker flats

KépKép

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

