And we gonna let it burn

Tegnap, mikor beraktam a laptopba a fényképezőm SD kártyáját nagy meglepetésemre egy olyan outfitet is találtam rajta, amiről valahogyan teljesen elfeledkeztem. Szóval most a tegnap szettem helyett, ezt a régebbit osztom meg. A mai nap a Húsvétra való készülődés jegyében telt, sütit sütöttünk anyával, takarítottunk, ilyesmi. Most állunk neki a Takács Nóra által, a Hogyan legyek jó nő ? oldalon bemutatott répa alakú sütiknek, nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyenek is lesznek. Mindenképpen mutatok majd róla képeket is! Jövő héten végre meglátogatom az egyik legjobb barátnőmet, Lillát Pécsett. Már alig bírom kivárni, és hetek óta számoljuk már a napokat. 

xxx moi

Kép

Kép

Mango denim shirt
Zara dress
Pimkie bag
Cosmos heels
Marc by Marc Jacobs watch

KépKépKép

Vélemény, hozzászólás?

