Because I’m happy

Még két héttel ez előtt, amikor tavasz volt, és szép idő, készítettük ezeket a képeket, egy repceföld közepén. A szoknya, ami rajtam volt, már vagy ezer éve vettem a Zarában, de nem tudom megunni, annyira kellemes, és könnyű viselet. A Nike Air Max-em mellé pedig nemrég beszereztem egy Free Runt is, és az a két cipő azóta szinte le sem “rohad” a lábamról. Én nem vagyok annyira…”laza”, hogy 16 fokban, harisnya nélkül rohangáljak, szandálban, vagy papucsban, szóval erre az átmeneti időjárásra teljesen megfelelő ez a két lábbeli. (És a loaferek, meg a slipon-ok, espadrilles-ák stb, amiket szintén nem tudok megunni)

xxx moi

KépKépKépKép

New Yorker denim jacket & t-shirt
Zara skirt
H&M clutch 
Nike Free Run
BlueTomato sunnies

KépKépKépKép

Vélemény, hozzászólás?

