To my home girls here with the big butt

Múlt héten hétfőn a barátommal meglátogattuk az ő egyik barátját, aki Ausztriában, egy Stubenberg nevű faluban dolgozik. A hely csodálatos volt, egy kis tó partján, egy étterem. A tó nyáron strandként üzemel, és mivel jó idő volt, már rengetegen görkorcsolyáztak és sétáltak a partján. Istenien szép hely, nagyon elnyerte mindkettőnk tetszését, és nyáron megint el akarunk látogatni. Szóval aki Ausztriába tervez kirándulni, nekik csak ajánlani tudom. Más: nemrégiben fedeztem fel (újra) a www.newlook.com nevű oldalt, ahonnan már régebben is rendeltem (a szalagavatós ruhámat), de pár hete valamiért megint feltévedtem rá. Rengeteg szebbnél-szebb ruha közül lehet válogatni, eszméletlenül jó áron, így rögtön rendeltem is magamnak két szoknyát. Az egyik ebben a bejegyzésben tekinthető meg. Mindig is féltem attól, hogy nekem hogy is áll egy ilyen hosszúságú ceruza szoknya, de teljesen elnyerte a tetszésemet, szóval ezentúl is bátran fogok ilyent vásárolni/rendelni. A honlapról pedig még annyit, hogy iszonyatosan gyorsak voltak, csütörtökön rendeltem meg a két terméket, és következő hét KEDDEN már kézhez is kaptam őket.

xxx moi

KépKépKép

C&A coat
Rihanna for River Island crop top
New Look pecil skirt
New Yorker ballerinas
H&M bag & Cardigan
Zara necklace

KépKépKépKépKépKépKép

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

