Buy a house with a fireplace

A pénteki városban rohangáláshoz, és ebédhez a barátommal, ezt a szettet vettem fel. Én idén először (és eddig nagyon úgy néz ki, hogy eddig utoljára is) mertem megkockáztatni a nyitott cipőt. Sajnos nem éreztem magam annyira menőnek , hogy olyan szürreális képet állítsak, hogy március végén, április elején a 15 fokokban már szandálban rohangálok. Mert nagyon nem, és nem is értettem (értem még most sem) , azokat az embereket, akik az első jó idő megérkeztével máris harisnya nélkül rövidnadrágban, szandálban, és crop top-ban mászkáltak minden hova. Legszívesebben még tegnap is télikabátot húztam volna, a ballon helyett, annyira hideg volt, és az, hogy akár csak egy kicsit is nyitott cipőt magammal hozzak a hétre, egyáltalán meg sem fordult a fejemben. Mindegy biztos bennem van a hiba, és nem érzem át ezt a dolgot.

xxx moi

KépKépKépKép

H&M boyfriend blazer & necklace
Rihanna for River Island top
DIYed ripped jeans
Zara heels
F&F bag
Marc by Mary Jacobs watch

KépKépKép

Vélemény, hozzászólás?

