Mentőautó koromban

Május végén “évfordultunk” a barátommal, és ennek örömére ellátogattunk Őriszentpéterbe a Pajta nevű vendéglőbe, amit már régóta ki szerettünk volna próbálni. Szerencsére aznap (kivételesen) éppen még az időjárás is csoda jó volt. Az étterem maga pár éve épült, gyönyörű üveges-téglás házak, modern, de mégis teljesen beleillet a környezetbe. Az étlapon nem túl nagy a választék, viszont (ha jól tudom) hetente változtatják. Annak ellenére, hogy mennyire finnyás vagyok, még én is találtam magamnak ínyemre valót, és nem mellesleg isteni finom is volt. Aki az Őrségben jár, mindenképp keresse fel az éttermet, mert nagyon megéri. A szabadban is le lehet ülni, ahonnan csodás kilátás van. A képeket visszanézve iszonyatosan fehér voltam, azóta szerencsére sikerült némi színt magamra szednem, remélem azért hamarosan már nyári színem lesz, ha az idő is kedvez nekem.

xxx moi

KépKépKép

Vero Moda blouse
Romwe skirt
Atmosphere nude heels
Zara shopper
Dolce & Gabban sunnies
Marc by Marc Jacobs watch

 

 

KépKépKép

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

