Summertime Sadness

Imádom ezeket a képeket, de tényleg. Még pár hete készültek, mikor Balatonmáriafürdőre mentünk a barátommal, és megálltunk Keszthely mellett egy frissen learatott búzatábla mellett. Nagyon meleg volt, bár estére azért nekem szokásomhoz elő került a “nyáripulóverem” (vagyis egy kiskabát). Aznap csodás naplemente volt a Balatonon, bár szerintem mindig az lehet. Imádom a nyári balatoni estéket, egy pohár borral, naplementét nézni, stb. Más: a leárazások szerelmese vagyok, múlt héten a Zarában 35 €-ért sikerült, nagyjából 150 € értékű terméket vásárolnom. Ezt a crope topot is a leárazások alkalmával szereztem be a H&M-ben 3 €-ért, és azóta teljesen beépült a mindennapi ruhatáramba, mert tökéletes a magasított derekú holmijaimhoz, de szigorúan ahhoz. Köldököt még mindig nem vagyok (és nem is leszek) hajlandó villantani.

xxx moi

DSCF5293_edited

DSCF5294_edited

DSCF5295_edited

DSCF5300_edited

DSCF5311_edited DSCF5312_edited DSCF5330_edited

 

Atmosphere bag & necklace
H&M croped top & espadrilles
Zara skirt
Stradivarius jacket
Marc by Marc Jacobs watch
Dolce & Gabbana sunnies

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

