Our leader the Mockingjay

Az idei Glamour- napok alkalmával nem volt a Micellás vízen kívül semmi konkrét elképzelésem, és semmi nem is volt, ami kiabált, így nem terveztünk nagy bevásárlást, és csak egy hirtelen ötlettől vezérelve ugrottunk le Nagykanizsára, a hozzánk legközelebb lévő H&M-be. Végül persze nem távoztam üres kézzel, a reklámokban is szereplő overállal már nagyon régóta szemeztem, és mikor megpróbáltam, egyszerűen éreztem, hogy mi összetartozunk, így meg is vásároltam. Anya pedig meglepett engem egy fekete táskával, amire már szintén régóta fájt a fogam (nem konkrétan erre, hanem bármilyen fekete táskára, de úgy érzem ő a tökéletes, azóta elválaszthatatlanok vagyunk). Az overállt annyira megszerettem, hogy másnap MUSZÁJ is volt felvenne, annak ellenére, hogy az övem kint maradt Bécsben, és öv nélkül kellett benne flangálnom. És persze, hogy kerek legyen a történet, amint el akartunk kezdeni a fotózást, lemerült a fényképezőm, úgyhogy a négy képet nagyjából fél óra alatt sikerült megcsinálnunk.

xxx moi

DSCN6037_edited

DSCN6038_edited

DSCN6040_edited

DSCN6041_edited

DSCN6042_edited

H&M jumpsuit | itt
H&M bag | itt
Zara heels | hasonló itt
Zara necklace | hasonló itt
Primark ring | hasonló itt
Marc by Marc Jacobs watch | itt

Vélemény, hozzászólás?

