Santos

Sziasztok!

Itt az ideje a második bejegyzésemnek a “Mit érdemes megnéznem/kipróbálnom stb. Bécsben” rovatomnak. Ott kezdeném, hogy a posztot abszolút nem így terveztem, de a múlt hét közepén a laptopom (ismételten, immáron negyedszer) tönkrement, aminek következtében mindenem elveszett. Így sajnos nincs túl sok képem a helyről, de azért igyekszem mindent megtenni.

FullSizeRender

Ha őszinte akarok lenni, ennek a helynek kellett volna az első helyen szerepelni a listámon, ugyanis ennél nagyobb kedvencem nincs (de feltételezem, hogy nem is lesz). Az éttermet egészen egyszerűen úgy fedeztem fel, hogy a kezdetek kezdetén, amikor tavaly októberben kiköltöztem apukámmal egy egész más útvonalon közelítettük meg a kollégiumot, mint most, és elhaladtunk az étterem mellett minden egyes alkalommal. Mivel tetszett amit láttam, megjegyeztem a nevét, és rá is kerestem, majd megbeszéltük a barátommal, hogy amit legközelebb meglátogat, ki is próbáljuk.

Santos4

Egy mexikói étteremről van szó, egészen pontosan a Santos nevű helyről, ami igen hamar belopta magát a szívembe, az biztos. Két étteremmel is rendelkeznek a városban, az egyik a Lugner City nevű bevásárlóközpontban található meg, és ez a kevésbé szebb, a másik pedig a Favoritenstrassén, ami belülről is lenyűgöző és iszonyatosan hangulatos. A kevésbé szebb alatt nem azt értem, hogy ótvar, és lepukkant, hanem, hogy nem olyan modern, mint a másik.

Santos1

Kezdetben kis tapasztalatlanok lévén nem menüidőben mentünk, hanem vacsorázni. Ami nem gond, mert bőséges adag ételt kapsz mindig (kivéve, ha véletlenül egy levesszerűséget választasz, mint szegény barátnőm). Viszont, ami nem mindegy, hogy menüidőben egy előételt és egy főételt kapsz, kevesebbért, mint egy normál főétel ára, és iszonyatosan jól lehet lakni. Mióta erre rájöttünk rengetegszer ebédelünk/uzsonnázunk ott, ugyanis a menü 11-16-ig kérhető. Négy fajta előétel és kb 15 fajta főétel közül lehet választani, 6,90 €, 7,90 € illetve 8,90 €-ért.

Santos3 Santos2

Én (szinte) mindig ugyan azt eszem, Chips con Salsat és Burritos de Pollot, ami mindkettő isteni finom, Gábor viszont általában Sopa de Pollot , és Fajitast szokott enni, ami szintén nagyon finom, én is próbáltam már. Ezeken kívül is lehet még rengeteg féle étel közül választani, és akit csak elvittem eddig ide magammal mindenki nagyon megvolt elégedve.

kljgl

Szóval ezt az éttermet minden érdeklődőnek teljes szívemből tudom ajánlani, aki egy kellemeset kíván enni, egy szép helyen.

xxx moi

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

