Christmas is around the corner

Régóta kerestem ezt a pulóvert, mert nem szerettem volna a Sheinside-ról megrendelni, mert hetekbe telt volna mire megérkezik, és nagyon szerettem volna már hordani. Teljesen véletlenül tanultam rá a Tally Weijlban, ráadásul még le is volt értékelve, szóval nagyon örültem neki. A képek a Westbanhof előtt készültek, múlt héten, már kirakták a karácsonyfákat, és teljes a karácsonyi hangulat ennek következtében.

DSCN6043

DSCN6044

DSCN6045

DSCN6046

F&F faux fur coat | similar here
Tally Weijl knitwear | similar here
Zara faux leather skirt | similar here
H&M boots & bag |similar here & here
Primark necklace | similar here

Vélemény, hozzászólás?

