Budapest

Ezek a képek már jó rég készültek, még egy héttel a téli szünet előtt, de valahogy teljesen megfeledkeztem róluk. Egy másik posztot akartam hozni, amikor észrevettem a képeket a fényképezőn. Imádom ezt a kalapot, de tényleg, egyszerűen imádom.  Az őszre még szeretnék beszerezni jó pár darabot (egy teveszínűt, egy feketét egy, egy , egy… ).

Más: az egyik képem bekerült a decemberi InSytle magazin #atestilusod rovatába. Amikor megláttam magamról a képet, majdnem rosszul lettem, annyira örültem, és mindenkinek ezzel dicsekedtem napokig. Még mindig nagyon-nagyon boldog vagyok, ha eszembe jut a dolog.

xxx moi

DSCN6047_edited

DSCN6048_edited

DSCN6050_edited

DSCN6051_edited

DSCN6052_edited

DSCN6053_edited

H&M kabát, kalap és táska | hasonló itt, itt és itt
Tally Weijl pulcsi | hasonló itt
Hollister farmer | itt
New Yorker ujjatlan | hasonló itt
Zara bokacsizma | hasonló itt

Vélemény, hozzászólás?

