Haul-Január

Egy új poszttal jövök nektek, amiben összegzem, hogy mit vásároltam az adott hónapban. Kis értékelést is írok mindenről, hogy tetszett stb.

Ebben a hónapban kicsit össze-vissza vannak a dolgok, ugyanis sok minden amit decemberben rendeltem még nem érkezett meg, és van amit januárban rendeltem, és az sem érkezett még meg. Van egy honlap (itt) ahonnan szinte havi rendszerességgel rendelek, főleg telefontokokat. Maximálisan meg vagyok velük elégedve, eddig mindig azt kaptam, amire számítottam, még egyszer sem okoztak csalódást. Decemberben pedig rengeteg kupont kaptam tőlük, nem viccelek szinte két naponta, így a telefontok-készletem jelentős mennyiséggel bővült/fog bővülni (még nem minden érkezett meg).

Akkor lássunk is neki:

DSCN6065_edited

Catrice alapozóecset: Mostanában kezdtem el jobban érdeklődni a sminkelés, sminktermékek után, ezáltal pedig természetesen mindenből kettő kell, ha nem akarom, hogy a bőröndöm úgy 600 kiló legyen, amikor hazajövök a hétvégére. Ezért vásároltam ezt az alapozóecsetet is. Itthon is van egy, már nem emlékszem, hogy a Müllerben vettük-e vagy Avonos, de össze sem lehet hasonlítani a kettőt. Maximálisan meg vagy a Catrice-el elégedve, milliószor jobb, puhább, hatékonyabb mint a másik, szóval mindenkinek csak ajánlani tudom. ITT megnézheted.

Catrice Velvet Finish púder: Összességében az eddig vásárolt Catrice termékekkel mindennel vagy nagyon vagy meg vagyok elégedve. Ezzel sincs másképp. Annyira nem nagyon szuper mint az alapozóecset, de szeretem. Az első pár használatkor kicsit felszült tőle a bőröm, de szépen fed, és ezt leszámítva tényleg meg vagyok elégedve vele. A másik ami miatt “pontot vonnék” tőle, hogy nincs hozzá szivacs, és ecsettel nekem kicsit macerás a felvitele. ITT megnézheted.

Essence “How to make your face wow” kontúrozó paletta: Ezt a palettát is azért szereztem be (egyrészt), hogy ne kelljen oda vissza cipelnem Ausztria és Magyarország között. A másik oka az volt a dolognak, hogy alapból is sokkal olcsóbb Ausztriában ez a termék mint itthon, viszont most a szortiment kifuttatás miatt 99 (!!!) centért tudtam megvenni az itthon 2300 forintos terméket. Amúgy teljesen meg vagyok vele elégedve, nekem aki még csak tanulja a kontúrozást 100%-ban bevált, csak ajánlani tudom mindenkinek! ITT megnézheted.

DSCN6067_edited

InStyle Germany: Azon kívül, hogy ez a kedvenc magyar/német, létező divatmagazinom ebben a hónapban extra késztetést éreztem, hogy beszerezzem, hiszen a kedvenc divatbloggerem Chiarra Ferragni volt a címlapján. Sok mindent nem tudok hozzáfűzni, most is mint mindig tartalmas és ötletes volt a kiadvány, cseppet sem csalódtam benne. ITT megnézheted a honlapjukat.

DSCN6068_edited

Buddha fej: Ez egyeseknek kicsit talán furcsának tűnhet, de hónapok (nem viccelek) óta jártam a boltokat, hogy megtaláljam a tökéletes példányt. Ezer éve szerettem volna egy ilyent, és amikor először megláttam a Buttlersben majdnem sírva fakadtam. Végül aztán mégsem ott vettem meg, hanem a Sewa nevű üzletben, ahol már máskor is megtaláltam az éppen aktuális álmaim netovábbját, ami a legfontosabb iszonyatosan jó áron! Nagyon meg vagyok elégedve a kis drágával. ITT megnézheted (vagyis mégsem, mert Magyarország “feketelistás”, nem nyitja meg a honlapjukat)

DSCN6070_edited

10 db. körömmargaréta: Természetesen ezekre a kis műanyag szarokra elengedhetetlen szükségem volt a normális élethez, nem is tudom, hogy tudtam eddig létezni nélkülük. De tényleg. Na jó viccet félretéve. Az egyik YouTubeos beauty guru videójában láttam, és annyira megtetszett az ötlet, hogy egyből be is szereztem magamnak egy csomaggal. Szerintem amúgy, ha valakinek sok körömlakkja van nagyon hasznos kis dolog. Én mindegyik nevét is felírtam a margaréta hátuljára. ITT beszerezheted.

Pandafej: Ismét csak egy dolog amire elengedhetetlen szüksége van az ember lányának. Az igazság az, hogy nekem már volt egy ilyen kis pandafejem, de sajnos elvesztettem, és nagyon-nagyon szomorú voltam, mert annyira a szívemhez nőtt. Így amikor megkaptam az első kuponomat a Miniinteboxtól természetes volt, hogy beszerzek még egyet. Sok funkciója nincs azon kívül, hogy nagyon cuki, és pormentesen lezárja a telefon Jackdugó nyílását. (Azt mondtam már, hogy nagyon cuki?) ITT beszerezheted.

Rózsaszín mintás tok: Szintén kuponos rendelés. Van egy listám a gépen, hogy melyik tokokat szeretném beszerezni a honlapról, és ez volt a soron következő. Sajnos a tok félig-meddig csalódás volt a számomra, mert a honlapon sokkal erőteljesebb a színe, de amivel kárpótol az az, hogy iszonyatosan jó a tapintása. Amúgy az eddig rendelt tokok közül csak egynek nem tetszik a tapintása de lefújtam hajlakkal (…) és azóta jobb. ITT beszerezheted.

Halálfejes tok: Úr isten. De komolyan. Ez is kuponos rendelés volt, és már a honlapon is nagyon-nagyon tetszett. Mikor a múlt héten megérkezett a csomag és kibontottam, teljesen el voltam ájulva. Iszonyatosan szép, intenzívek a színei, tényleg tökéletes. ITT beszerezhetitek.

DSCN6084_edited

Lépcsőzetesen emelkedő rúzstartó: Szerintem minden boltot végig jártam, ahol csak a halvány gyanúm is felmerült, hogy ilyent árulnak. Nem találtam sehol. Míg végül ismételten kaptam egy kupont a kedvenc honlapomtól ( 😀 ), és ki nem terjesztettem a keresést oda is. Tényleg PONTOSAN ilyent szerettem volna. 24 darab fér bele, ami szerintem pont ideális, nekem amint látjátok egyenlőre nincs bent túl sok. ITT beszerezheted.

DSCN6087_edited

Paradise telefontok: Ezt a tök megint egy kisebb csalódás volt, szép-szép, de a honlapon sokkal szebb volt. Sajnos élőben kicsit olyan, mint amikor a festékpatron elkezd kifogyni a nyomtatóból, a honlapon pedig azért jól ki lehetett venni, hogy egy tengerpartot ábrázol. ITT beszerezheted.

IMG_4548_edited

Sminktáska: Amikor ezt a csodát megláttam, majdnem infarktust kaptam, de tényleg. Kis fémes bőrönd, szerintem filmekben mindenki látott már ilyent, és amikor kinyitod ez van benne. Még nem volt alkalmam kipróbálni a termékeket, de nem hiszem, hogy rossz minőségűek lennének. (Müller fanatikus vagyok, szerintem minden tökéletes és szuper amit ott lehet kapni.) és 16 (!!!) euró volt összesen. ITT megnézheted a Müller honlapját.

IMG_4549_edited

H&M nyaklánc és fülbevaló szett: Ezt inkább nem is kommentálnám. Mármint, most komolyan? 1 euró ???? 15,99-ről volt leárazva, teljesen hibátlan, és nagyon szép. Sajnos a kép nem adja vissza teljesen, inkább olyan mintha barnás lenne VISZONT gyönyörű babarózsaszín a színe. Komolyan mondom ezt még akkor is megvettem volna, ha semmi szükségem nem lett volna rá. ITT böngészhetsz a H&M ékszerek között. (Ne feledjétek, hamarosan Magyarországon is megnyílik az online shop!!)

IMG_4591_edited

Griffendéles melegítő: Most, hogy vagy ezredszerre is megkezdtem a Harry Potter könyvek újraolvasását minden eddiginél nagyobb mánia lett úrra rajtam. Már régebben be szerettem volna szerezni magamnak ezt a melegítőt, de akkor valamiért mégis otthagytam a boltban. Most viszont azóta le sem veszem, hogy a drága szerelmem be nem szerezte nekem. ITT megnézheted a Primark honlapját.

IMG_4682_edited

L’Oréal Collection Exclusive by Doutzen: A L’Oréal ezen rúzskollekciója nagyon elnyerte a tetszésemet. Nagyon szép színeket vonultat fel, és külön örültem, mikor megláttam az egyik kedvenc modellem (Doutzen Kroes) nude árnyalatát, így nem is volt kérdés , hogy beszerzem-e. ITT online shoppingolhatsz L’Oréal termékere.

Body and Soul púderpamacs: A púderpamacsot végül a Catrice púderhez szereztem be, de még mindig nem vagyok benne biztos, hogy ez lesz a legjobb megoldás, majd még kísérletezek. ITT megnézheted a Müller honlapját.

Remélem tetszett a bejegyzés. 🙂

xxx moi

2 gondolat “Haul-Január” bejegyzéshez

  1. A melegítő nagyon szuper, nekem is kellene egy ilyen mert imádom a HP-t. A sminktartó praktikus, már én össze-vissza pakolgatom őket a szobában, bár egy körömlakktartó se lenne rossz 💋

    • Még jó, hogy jelezte a kommentet 😀 ja se 😀 igen, nekem is most még a körömlakkokra kéne valami megfelelő tárolási módszert kieszelnem 😀

Vélemény, hozzászólás?

