I want you to rock me

DSCN6055_edited

DSCN6056_edited

DSCN6057_edited

DSCN6058_edited

DSCN6059_edited

H&M kabát, sál és táska | itt, hasonló itt, itt
Zara pulcsi és kesztyű | hasonló itt és hasonló itt
Deichmann bakancs | hasonló itt
Pull and Bear ruha | hasonló itt

Úr isten, ahogy most nézegetem ezeket a képeket nagyon boldog lettem. Végre LÁTHATÓ eredményt értem el a hajamnál, hihetetlen. Nagyjából egy éve küzdök egy olyan problémával, hogy a csodálatos, természetesen göndör hajam, fogta magát, és szinte kiegyenesedett. Hetekig nagyon magam alatt voltam a dolog miatt, mindenféle túlzás nélkül, ugyanis én egyike voltam(vagyok) annak a kevés embernek, akik szeretik, hogy göndör a hajuk. Mindent kipróbáltam, de tényleg… Levágattam belőle több mint 10 centit, mert hátha a súlya húzza le. Semmi. Vettem fodrászkellékes boltban kifejezetten göndör hajra való sampont, egy napig jó volt, utána semmi. Viszont pár hónapja én is beszereztem a csodafésűt, a Tangle Teezert, és sampont is váltottam. Az Aussie Miracle Shine nevű termékét kezdtem el használni, és ugyan én már észre-észre vettem, hogy igen jobb a hajam, mint volt, de ezeken a képeken végre látszik is! Hihetetlenül boldog vagyok! (Ennek ellenére pont holnap megyek fodrászhoz, és megint megszabadulok vagy 10 centitől 😥 ).

xxx moi

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

