Grammy

Régen hoztam már ilyen posztot, de most megint itt van, lássuk a 2014-es Grammy ruhakölteményeit!

ariana-grande-grammy-2015-red-carpet_Atelier Versace

Ariana Grande Atelier Versaceban. Az általános internetes közvélemény szerint Ariana a best dressed listákon szerepel, de én soha nem volta “elájulva” a stílusától. Nálam most ez a ruha sem talált be, viszont a cipője iszonyatosan gyönyörű!

beyonce-grammy-2015-red-carpet_Proenza Schouler

Beyoncé Proenza Scholer-ben. Lehet, hogy ez a kép csak rossz szögből van, de szerintem nem túl előnyös ez a ruha Beyoncénak. (Szerintem) egy vékonyabb nőn szebben mutatna, de ennek ellenére csinos.

ciara_463021762_alexandre Vauthier Couture

Ciara Alexandre Vauthier Couturben. Igen tudom, nemrég szült, bla bla bla. Ennek ellenére viszont ez a ruha szerintem szörnyű. (Vagy csak mindenkiről rossz szögben készülnek a fotók?)

gallery_nrm_1423440515-hbz-grammys-madonna_Givenchy

Madonna Givenchy-ban. Ezt inkább nem is kommentálom.

gallery_nrm_1423443745-hbz-grammys-miley-cyrus_Alexandre Vauthier

Miley Cyrus Alexandre Vauthierban. Igen tudom, őt szidni sláger, és ha nem azt mondom, hogy gusztustalan, akkor már nem is vagyok ember. Tudom, tudom. Ennek ellenére szerintem ezt eltalálta, főleg a ruha hátulja tetszik nagyon.

gallery_nrm_1423443949-hbz-grammys-katy-perry_Zuhair Murad

Katy Perry Zuhair Muradba. Ha a haja nem ilyen lehetetlen színű lenne, akkor az egyik legjobb lenne. Egyszerűen nem bírom elviselni mikor valakinek ennyire természetellenes színű a haja. A ruha tökéletes!

gallery_nrm_1423495896-hbz-grammys-g-paltrow_saint Laurent

Gwyneth Paltrow Saint Laurentben. Hát nem tudom. Számomra ez az összeállítás eléggé semmilyen.

gwen-stefani-grammy-2015-red-carpet_Atelier Versace

Gwen Stefani Atelier Versaceban. Nekem bejön! Főleg a felsőrésze a ruhának.

hbz-grammys-anna-kendrick_Band of Outsiders

Anna Kendrick Band of Outsindersben. Nekem alapból tetszik ez a maszkulin stílus, de valahogy Annán annyira nem jön be. Cara Delevingne-hez például sokkal jobban passzol.

hbz-grammys-gaga_Brandon Maxwell

Lady Gaga Brandon Maxwellben. Ő most megint meg van hízva? A haját leszámítva (lehetetlen szín!!!!!) nekem nagyon tetszik ez a szett.

hbz-grammys-jhene_Alberta Ferretti

Jhene Aiko Alberta Ferrettiben. A ruha szoknyarésze álomszép, de a felsővel valahogy nem vagyok kibékülve. Olyan szalagavatós, vagy nem is tudom.

hbz-grammys-nicole-kidman_Thierry Mugler

Nicole Kidman Thierry Muglerben. Remélem mikor ennyi idős leszek, én is így fogok kinézni. A plasztika részt leszámítva. Szóval a testem. Nekem nagyon bejön.

iggy-azalea-grammy-2015-red-carpet_Armani Privé

Iggy Azalea Armani Privében. Én imádom Iggyt, de ezt a hajat egyszerűen nem tudom hova tenni. A ruha tökéletes, miért kellett elrontani az összképet ezzel a hajjal? Még ha jól állna neki, akkor meg is érteném, de abszolút nem illik hozzá.

jennifer_hudson_463017604_Tom Ford

Jennifer Hudson Tom Fordban. Egyszerű, de nagyszerű. (Kár, hogy az ő hajáról sem tudok sok jót mondani. Tetszik a rövid haj, de csak ha tényleg jól áll a viselőjének. )

kanye_west_kim_kardashian_463022074_Jean Paul Gauliter & Balmain

Kanye West és Kim Kardashian West Balmainban és Jean Paul Gaultierben. Egy újabb páros, akit csak szidni illik. Kövezettek meg, de én imádom őket. Kim igazi stílusikon lett, Kanye meg mindig is az volt számomra. A Balmain abszolút kedvenc márkám, szóval ha gusztustalan lenne (de nem) is tetszene. Emellett pedig nekem Kim “köntöse” is bejön.

mary_j_blige_463031462

Mary J. Blige. Tetszik. Sokkal többet nem tudok hozzáfűzni.

ne-yo_463038132

Ne-Yo. Imádom. Ennyi, semmi több.

nicki_minaj_463016282_Tom Ford

Nicki Minaj Tom Fordban. Szerintem ezt iszonyatosan eltalálta. Dögös nagyon!

rhianna_463021258 rihanna-grammy-2015-red-carpet_Giambattista Valli Haute Couture

Rihanna Giambattista Valli Haute Couturben. A magyar oldalakat követve őt is szidni kell, mert gusztustalan, hogyan néz ki, “soha nem a stílusáról volt híres”. (Az utóbbit a Glamour magazin facebook oldalán olvastam egy kommentben, azóta is fel vagyok ezen háborodva, mert igen CFDA-t a magyar cicanaci-rövidpóló-ugyanúgynézekkimintmindenkiazutcán lányoknak osztogatják. A kommentelő csajnak biztos 3 is van belőle. Mindegy no comment.) És igen, elfogult vagyok, mert ő a kedvencem, de szerintem csodaszép ez a ruha. Olyan mint azok a Barbies marcipán szülinapi torták, amit annyira szeretnék én is.

rita-ora-grammy-2015-red-carpet_prada

Rita Ora Pradaban. Kicsit fura a hajszínéhez ez a ruha. Valamiért nekem ez nem.

sia_463013666_1_Giorgo Armani

Sia Georgo Armaniban. Hát ehhez nem tudok sokat hozzáfűzni. Nekem az ilyen szettek mindig olyan értelmezhetetlenek. Gondolom ő most nagyon nagyon kifejezi magát, és buta vagyok, mert nem értem a metaforát vagy ilyesmi, de így kell egy díjátadóra felöltözni?

taylor_swift_463020596_0_Elie Saab

Taylor Swift Elie Saab-ban. Egyszerűen tökéletes.

Vélemény, hozzászólás?

