Haul Február

Nagyon fura érzés, hogy van saját keresetem, és lelkiismeret furdalás nélkül költhetem el a saját  pénzemet arra, amire csak szeretném. A februári szerzeményeim között sok olyan van, amit még januárban rendeltem meg, de “most” érkezett meg. A Miniinthebox továbbra sem hagyott fel a kuponküldő jó szokásával, szóval megint bővült jó pár tokkal a gyűjteményem. Akkor kezdjük is 🙂

DSCN6088_edited

SheInside Roxfortos póló. Mikor megláttam, éreztem, hogy ezt nem hagyhatom ott, pláne , hogy épp most olvasom vagy századjára újra a könyveket, és ismételten Harry Potter lázban égek. (ITT beszerezheted).

DSCN6089_edited

A következő két ruhadarab a C&A-ból van. A pulcsit leárazva vettem, és iszonyatosan puha anyaga van, annyira szeretem. A pólót pedig a gyerekosztályról szereztem be, annyira megtetszett a mintája, hogy nem tudtam otthagyni. (ITT beszerezheted a pólót, a pulcsit sajnos már nem lehet kapni.)

DSCN6090_edited

A Catrice februárban szortimentet cserélt, és természetesen muszáj volt beszereznem valamit. A választásom végül erre a rúzsra esett. Sajnos sem az én képem, sem a netes kép nem adja vissza, hogy mennyire különleges színe van. Se nem pink, se nem piros, egyszerűen nem tudom beazonosítani, de imádom. (ITT megnézheted)

DSCN6091_edited DSCN6093_edited

Újabb kuponos rendelés a Miniintheboxról, ez a két gyönyörűség egyszerre (egy csomagban érkezett). A párnahuzatra már régóta szükségem volt, és ez különösen megtetszett, a tok pedig a listámon szerepelt. Iszonyatosan szép színei vannak élőben, és a tapintása is nagyon jó. (ITT és ITT beszerezheted őket.)

DSCN6094_edited

Az A. O. Esther könyvet hatalmas örömömre névre szólóan dedikálva nyertem, már alig várom, hogy olvashassam, annyira tetszik a leírása. A novelláskötetet pedig azért vettem meg, mert beleszerettem a borítójába. (ITT és ITT megnézheted őket.)

DSCN6095_edited

Ezt a cukkermukker tokot szintén kuponnal rendeltem a miniintheboyról, szóval nem is kellett érte fizetnem, mert nem rendeltem mellé mást. Olyan cuki, hogy majd belehalok. (Mivel egy hónapnál tovább tartott, hogy kihozzák, ezért írtam nekik e-mailt, és teljesen ingyen még egyszer újraküldték, most pedig mind a kettő megvan. Ha valakinek iPhone 4/4S készüléke van, és érdekli, nyugodtan írjon. Amúgy ITT beszerezhető.)

DSCN6096_edited

A Spring/Summer15 Moschino Spongyabob pulcsikon felbuzdulva, és azon, hogy nagyon szeretem a mesét, mikor megláttam ezt a cukiságot SheInside-on nem tudtam otthagyni. Annyira puha és szép anyaga van, nagyon örülök neki, hogy beszereztem. (ITT te is megteheted.)

DSCN6098_edited

A pandás tokot szintén kuponnal rendeltem a miniintheboxról. A The DUFF- A Pótkerék című könyv már régóta szerepelt a kívánságlistámon, és most be is szereztem, már alig várom, hogy olvashassam. (ITT és ITT beszerezhetitek.)

DSCN6099_edited

Ezt a csodás kertésznadrágot a Zarában vásároltam, nagyon örülök neki, mert iszonyatosan kényelmes, és nagyon szuperül néz ki. A felsőt is a Zarában vettem, leárazva, 3,99-ért. (ITT beszerezheted a nadrágot.)

DSCN6100_edited

Ezt a Rihannás felsőt (Shut up Bitch) felirattal már ezer éve kinéztem a Peek & Cloppenburgba, de 35 euróért valahogy nem akaródzott megvenni. Most kilencre volt leárazva, amit épp ideálisnak tartottam. A Bershkás ujjatlant pedig egyszerűen képtelen voltam otthagyni, nagyon egyedi szerintem, és tuti senkinek nem lesz ilyenje, mert fiú. (A barátom vett magának ugyan ilyent, majd együtt menősködünk benne).

DSCN6101_edited

Emiatt a cipő miatt vagyok a legboldogabb, hogy sikerült beszereznem. Nem hiszem, hogy bárkinek is tetszene (nekem amúgy igen), de nagyon praktikus oka volt annak, hogy beszereztem. Télen Norvégiába készülünk, és szükségem van egy hótaposóra, mert a Zarás miegymás cipők, nem biztos, hogy a mínusz fokokra, és a hóra vannak kitalálva. Legnagyobb örömömre pedig fél áron tudtam megvenni, 15000 forintért, aminek nagyon örülök. (ITT beszerezhetitek.)

DSCN6102_edited

A februári utolsó beszerzésem egy olyan cipő, amire nagyon régen vágytam már. Sajnos elég drága volt, de szerettem volna egy kényelmes, fekete Nike sportcipőt, és ez tetszett a legjobban, így be is szereztem. (ITT ti is megtehetitek.)

Ennyi lenne a február, márciusban nem tervezek nagyon költekezni, ugyanis új laptopot szeretnék venni áprilisban, így arra kell a keret.

xxx moi 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

