Márciusi haul

A márciusom összeségében iszonyatosan zaklatott volt, megkezdődött a második szemeszter, és rengeteget dolgoztam, szóval a bloglásra alig, vagy egyáltalán nem maradt időm. Remélem most már április jobban összehangolatabb lesz számomra, mint március, és mindenre lesz időm amit szeretnék. Akkor lássuk is a szerzeményeimet, nem lesz sok, tekintve, hogy ebben a hónapban végre valahára megszereztem a MacBookomat 🙂

haulm4

Ez a Zara pulcsiruha hatalmas nagy kedvencem lett, azóta szinte állandóan ezt hordom (és mindig le is eszem, így állandóan mosásban van). Tökéletes önmagában , hosszú csizmával, vagy egy nadrággal, és magassaekúval is. Már be is van vele fotózva egy outfit, igyekszem majd minél előbb megosztani.

IMG_5209

Nagyon nagy öröm és boldogság volt számomra, hogy a SAJÁT fizetésemből, az én saját pénzemből sikerült megvennem ezt a csodát. Maximálisan meg vagyok vele elégedve, és remélem, hogy tényleg soha semmi gond nem is lesz vele. Egyszerűen imádom, hogy “új-illata” van amikor kinyitom, és, hogy 3 napig simán bírja az akksija. ( ITT beszrezheted)

haulm3

Úgy tűnik a kuponos rendeléseim sora a Miniintheboxról soha nem fog véget érni 😀 ebben a hónapban is két tokom érkezett, és kettő még mindig nem jött meg. Ezt a tekergők térképéset egyszerűen nem tudtam otthagyni, lévén, hogy hatalmas Potterhead vagyok, és a kis jegyzetfüzet is iszonyúan cuki. Bár napló van ráírva, én arra használom, hogy feljegyezzem, milyen német söröket figyasztott eddig a szerelmem 🙂 (ITT és ITT beszerezheted őket)

haulm2

Számomra nem múlhat el hónap könyvvásárlás nélkül. Imádok olvasni, és a kívánságlistám jelenleg megközelítőleg 200 könyvből áll. Igyekszem minden “alkalmamra” valakitől mindig könyvet kérni, és én is veszek magamnak mindig úgymond sajátot. Úgy gondoltam sorban kezdem el beszerezni a kívánságlistámat, azon pedig Az útvesztő volt az első helyen. Igaz még van előtte vagy 10 könyv a polcomon amit el kell olvasnom, de jól haladok. (ITT beszerezheted)

haulm6 haulm7

Elfogyott a kedvenc Avonos alapozóm ami itthon volt, és meglepetten tapasztaltam, hogy a vésztartalék Oriflame (remélem helyesen írtam) nem csak, hogy lemarta a fejemet (főleg a szememet) annyira csípett, de még teljesen narancssárga is lett tőle a fejem. Gondolom lejárhatott a szavatossága. Így ellátogattunk a Müllerbe (hova máshova haha), és SOS beszereztem itthonra egy alapozót. A Catrice All MAtt plus-ra esett a váálasztásom, és lekopogom eddig nem kellett csalódnom. Nagyon tetszik a csomagolása is, a matt üveg, nagyon jól néz ki, és szépen is fed. Nem csíp, nem leszek narancssárga, és még az illata is jó. És persze, ha már lúd legyen kövér a Roc-o-co  limitált kiadásba teljesen beleszerettem. Amúgy is a rokokó a kedvenc művészettörténeti stílusom, szóval nálam ez betalált. De most őszintén, nem GYÖNYÖRŰ ez a pirosító? Szerintem nem is fogom használni, hogy megmaradjon ilyen szépnek. A körömlakk is nagyon tetszik, halvány srágás színe van, és pluszban még matt is. Sajnos mondjuk sokat nem bírt, bár ha nem kellett volna ablakot mosnom, azért lehet, hogy két napnál többet bírt volna ki. (Az alapozót megnézheted ITT)

haulm5

Okéjó. Javíthatatlan vagyok. Igaz, hogy már nem férnek hova a cípőim, de csak nem tudok leállni. Igazából kalapot venni indultam a H&M-be, de nem találtam meg amit kinéztem. És akkor persze miért ne vennék már rögtön két pár cipőt? A bézsnek iszonyatosan megörültem, hiszem már tavaly óta szerettem volna egy ilyent, ráadásul bőr, és hatvan (!!!) euró helyett 20-ért tudtam megvenni. A feketére meg csak úgy simán szükségem volt, mert miért ne? (A feketét ITT beszerzheted)

haulm1

És ezzel el is érkeztünk az utolsó termékekhez. Szintén mininthebox, szintén kuponnal. Ezt a nyakláncot nem tudtam otthagyni mikor megláttam. A tok meg már csak ráadás. ( ITT és ITT beszerzheted)

Ennyi lenne márciusra 🙂

xxx moi 🙂

Vélemény, hozzászólás?

