Áprilisi haul

Hű a hétvége olyan gyorsan eljött, és aztán el is múlt, hogy észre sem vettem. Május elsején Badacsonyban voltunk, megnéztük a Kishableány nevű helyet, ami nekem nagyon elnyerte a tetszésemet, a badacsonyi “majális” viszont már kevésbé. Mivel lélekben körülbelül szerintem vagy negyven éves lehetek, ezért engem nagyon felidegesített a sok részegen ordítozó, és szemetelő fiatal (mintha én nem lennék az. Mármint fiatal.) Mindegy ez már egy másik történet. Szombaton pedig “évadnyitó” kerti party volt nálunk (a mínusz hatszáz fok ellenére), ami nagyon szuperül sikerült, így a vasárnap a pihenés jegyében telt. Közben volt időm befotózni az áprilisi szerzeményeimet, van köztük Glamour-napos, és Miniintheboy kuponos (a változatosság kedvéért), valamint két ajándék, amit muszáj voltam beletenni. A többi meg csak szerelem első látásra 😀 szóval akkor lássuk.

xxx moi 

DSCN6152

Ezt a Bershka kimonót teljesen random vettem, de azóta le sem lehet rólam robbantani. Tavaly nyáron már vettem magamnak egy világos, rövid fazonút, azt is agyon hordtam, ezért mindenképp szerettem volna egy sötétet is. Abszolút beleszerettem, bár azóta kb. kétszer volt olyan idő, hogy tényleg indikolt volt ezt hordanom, de mióta megvettem, szinte minden második nap viselem, ha belefagyok, ha nem 😀 ( ITT megrendelheted)

DSCN6153

Mindenképp szerettem volna a nyárra egy gladiátor szandál, de a 99 eurót iszonyatosan nevetséges árnak tartom érte (a Zarában ugyanis annyiért lehet kapni). Így elhatáoztam, hogy ha törik, ha szakad, de megtalálom a tökéleteset, elfogadható áron, mert egyszerűen nem vagyok hajlandó ennyi pénzt kiadni egy olyan cipőre, amit kb. magamnak meg tudok csinálni otthon, csak venni kell hozzá két darab bőr szalagot. Na mindegy. A küldetés sikerrel járt, ugyanis a Forever 21-ban megtaláltam a tökéleteset 16 (!!!) euróért, ami azért jóval barátságosabb a 99-el szemben. ( ITT megrendelheted)

DSCN6154

Ebbe a H&M ‹3 Coachella felsőbe azonnal beleszerettem, annyira nyárias, annyira könnyű, és imádom, ahogy a rojtok az ujján simogatják a karomat. Sajnos ezt a kolleckiót már nem lehet kapni, így nem tudom belinkelni sem, de voltak nagyon helyes kis darabok közte, meg voltak olyanok is, amiktől mondjuk a falat kapratam, de ez a felső valami isteni.

DSCN6155

Ez a short szintén a H&M-ből van (ebben a hónapban valahogy rengeteget vásároltam ott), és első látásra beleszerettem. Sajnos eddig még egyszer sem volt olyan idő, hogy felvehettem volna, kivéve egy buliba de az nem számít, mert oda harisnyát kellett hozzá venni, mert -3 fok volt este. Mindegy. Velúr , és már nagyon várom, hogy hordhassam, mert iszonyatosan kényelmes, és hatalmas zsebek vannak rajta, amik nekem a gyengéim valamilyen oknál fogva. ( ITT megrendelheted)

DSCN6159

Ez a két tok az utolsó kuponos rendelésem volt a Miniinthebox-ról azóta sajna nem kaptam többet. A halálfejesnek imádom a színet, az oroszlános-zsiráfos pedig annyira cuki, hogy az valami hihetetlen. Még egyiket sem használtam, de a többi hússzal sem volt semmi baj, szóval feltételezem ezekkel sem lesz. ( ITT és ITT megrendelheted őket)

DSCN6160

Mivel nálunk a közelben a Glamour-napok kuponjai közül nem túl sok üzlet van, ezért ezt is “csak” a H&M-ben (és az Alexandrában de arról majd később) váltottam be. Az előző havi InStyle magazint lapozgatva rengeteg ruhát “kívánság listára” tettem, és nagy örömömre mindet be is tudtam szerezni. Valahogy mindig ódzkodtam a trapéznadrágoktól, de most úgy döntöttem adok neki egy esélyt. Eredetileg egy F&F-eset néztem ki, de a zalaegerszegi Tescoba azok a ruhák amik jók valahogy már sosem jutnak el. Na mindegy. Viszont a H&M-ben megtaláltam ezt a fekete darabot, és szerelem volt első látásra. Természetesen még ezt sem tudtam eddig egyszer sem felvenni (kösz eső, és tomboló szélvihar) de a hétre már tervbe van véve. Az ingruha is az InStyleból lopta be magát a szívembe, szóval nagyon elégedett vagyok a Glamour napos ruhavételeimmel! ( ITT és ITT megrendelheted őket)

DSCN6161

Ezt a ciőt a CCC-ben sikerült beszerezenem, de ezért is rohangáltunk anyával vagy három napot. Ugyanis mindenképpen feketetét szerettem volna fa sarokkal. Ami szinte lehetetlen feladatnak tűnt, mert hiába van fent a Deichmann honlapján, és hiába van belőle kettő (…) egerszegen, az lehetetlen, hogy legyen bármelyikben is. Ez viszont jobban is tetszik, mint a Deichmannos, bár a nagylábujjamat iszonyatosan feltörte (mondjuk az én lábamat melyik cipő nem töri fel …), de nagyon szeretem, mert a vastag sarka miatt iszonyatosan kényelmes járni benne.

DSCN6162

Szintén Gmalour-napos szerzemény a Beavatott- trilógia az Alexandrából. Szerintem ezzek a kuponnal iszonyatosan jól jártam ugyanis a három könyvet kettő áráért tudtam megvenni, ami azért meglehetősen jó. Aminek pedig külön örülök, az az, hogy mind a három kötetet eredeti borítóval sikerült megszereznem, nem pedig a hülye filmessel. Ehhez a sorozathoz nagy reményeket fűzök, mivel a film szerintem katasztrófa volt, viszont a moly.hu-n a könyveknek elég jók az értékeléseik, szóval kíváncsian várom. ( ITT, ITT és ITT megrendelheted)

DSCN6163

Ez egy sima fekete póló a C&A-ból, igazából nem fűznék hozzá túl sokat. Kényelmes 😀

DSCN6164

Ezért a szoknyáért bementem Bécs ÖSSZES Tally Weilj-ébe (gy kell írni !?), és mindehol csak 40 vagy 42-es méret volt belőle. A legjobb barátnőm felajánlotta, hogy megnézi nekem Pécsett, és ott természetesen volt a méretemben mert miért ne lett volna? Így volt olyan kedves és megelőlegezte nekem a szülinapomra (ezer puszi). Már többször volt rajtam, és imádom. Mondjuk kb. akkorát tudok lépni benne , mint egy gésa, de ez mellékes.

DSCN6165

Április 15-én jelent meg az Útvesztő trilógia utolsó része a Halálkúra, és a barátom volt olyan kedves és meglepett vele. (ITT megrendelheted)

DSCN6166

Ezt a pakkot az anyukámtól kaptam, egyik délután elmentünk együtt vásárolni a C&A-ba, ő vett magának egy ruhát meg egy nadrágot, engem pedig ezzel “lepett meg” (azért teszem idézőjelbe, mert nem volt meglepetés, mivel ott voltam vele.) A virágos trapéznadrágot már a Glamour-napokkor kinéztem, de akkor nem vettem meg, most viszont anya bepótolta. A nyári virágos ruhát unokatesóm ballagására kaptam, a crop topot én választottam, a napszemüveget pedig azért, mert a Dolce&Gabbana napszemüvegem mellé szerettem volna egy “játszósat” is, aminek nem baj ha homokos/vizes stb lesz majd a nyáron. (ITT, ITT és ITT megrendelheted őket)

Vélemény, hozzászólás?

