A. O. Esther – Gombnyomásra 1.

covers_346225Ígértem nektek, hogy amint lesz új kedvenc könyvem, jelentkezek megint egy könyvajánlós bejegyzéssel. Nos erre a Ha maradnék… után nem is kellett olyan sokat várni, hiszen A. O. Esther Gombnyomásra 1. kötetében egy csapásra új kedvencet avattam.

A könyvet egy blogos nyereményjáték során nyertem dedikálva, és akkor még nem sokat tudtam róla, csak annyit, ami a fülszövegen állt, de már az is felkeltette az érdeklődésemet. Ezen kívül felettébb örültem neki, mert még soha nem nyertem dedikált könyvet, és szinte repkedtem, amikor megérkezett a postán.

Maga a kötet valami csodálatosan szép, mind a borító, mind a szerkesztés, első látásra beleszerettem. Mint a képen is láthatjátok, a bordó, arany és fekete színek dominálnak benne, és a kötet vége felé van egy fekete lap, amin arany betűk vannak, hát olyan szépet könyvben én még soha nem láttam.

De akkor lássuk mi is a történet tulajdonképpen:  A 19 éves Mia Milton élete fenekestül felfordul, amikor álmában megjelenik dr. Cohen, a halott tudós szelleme, és arra kéri, segítsen befejezni a munkáját, amely egy gombnyomásra megváltoztatja majd a világot… 
2222-ben járunk, Manipura városában. A Föld igencsak megváltozott. A húsz évvel korábbi Dimenzióváltás óta ugyanis látják az emberek egymás auráját, így nem titok többé, ki milyen ember… A „jók” megalopoliszokba gyűlnek és energiafalakkal veszik körül magukat, a „rosszakat” pedig száműzik a vadonba. A fal egyik oldalán tengernyi luxus, csúcstechnológia és mesés körülmények, míg a másik oldalán középkori viszonyok és véres harcok várnak a túlélőkre, kit hova sorol az élet. 
Mia tisztában van azzal, mit kockáztat, amikor sírt rabol és betörést követ el. Menekülnie kell hát a rengetegbe, holott ártatlan. A sors Liam Blackwood, a fejvadász karjába sodorja, aki zsigerből gyűlöli a manipuraiakat, ráadásul súlyos adósság nyomja a vállát bajba került öccse, Russel miatt. 
Ruby és Stella két fiatal lány, akik a vadonban, a Hobbs-birtokon élnek. Minden álmuk az, hogy szerencsét próbáljanak a csillogó nagyvárosban, ezért munkát vállalnak, ám hamar rájönnek, hogy a mesés aurák fénye súlyos titkokat rejt. 
A vadonban eközben gyilkos mutánsok szedik az áldozataikat, akiket mesterségesen tenyésztett ki a katonaság a népesség-szabályozásra. Dylan, Mason és Liam gyerekkori jó barátok, akik a Hobbs-birtokon élők biztonságát vigyázzák, ám ők sem számítanak a lavinára, amit a Milton-lány kutatása eredményez. A halálesetek sorra követik egymást, és Mia egyre mélyebbre merül a kinti, véres világban. Öl vagy megölik – ez a két lehetőség áll előtte, miközben a lánynak a saját, fojtogatóan sötét múltjával is meg kell küzdenie… 
Hőseink útjai ezúttal két, egymástól merőben különböző világba vezetnek, sok-sok izgalommal, könnyed romantikával és forró erotikával fűszerezve. 
Készen állsz Te is a nagy utazásra?

Ugye milyen izgalmas? A két főhőst Mia Miltont, és Liam Blackwoodot nagyon hamar a szívembe zártam (főleg Liamet, úr isten ő valami fantasztikus). A helyszínek csodálatosan ki vannak dolgozva, mind Manipura, mind a falon kívüli világ, a Hobbs-birtokkal egyetemben. Ha választanom kéne, én mindenképp a Hobbs-birtokot választanám, annak ellenére, hogy sokkal image_normalveszélyesebb, mint a harmóniában (?) élő metropolisz. Akad a történetben romantika is, amit én utálok, de ebben a könyveb teljesen elviselhető, sőt élvezhető szinten mozog. Ebben mondjuk valószínűleg Liam is közrejátszik, hiszen imádtam minden egyes mondatát. A mellékszereplők is nagyon szerethetőek, én Stellát és Dylant kedveltem meg a legjobban, de a többiek is egytől egyig nagyon szerethetők, és nem csak úgy oda vannak csapva a két főszereplő mellé. És a romantika mellett természetesen rengeteg akció, vérengzés is van a könyvben, aminek köszönhetően én személy szerint képtelen voltam letenni, és csak olvastam, és olvastam, és olvastam.

Egy szó mint száz Esther első olvasásra belopta magát a szívembe, és nagyon remélem, hogy hamar megjön a második kötet, mert már tükön ülök, hogy mégis mi fog a két főhőssel, és persze a töbiekkel történni. Nem szoktam valamilyen oknál fogva kedvelni a magyar írókat, de Esther nagyon kiemelt helyre került a kedvenceim között, és az tuti, hogy a többi könyvét is be fogom szerezni, mert valami csoda az, ahogy ő ír.

Így ezt a könyvet mindenkinek csak ajánlani tudom, biztos, hogy nem fog csalódni, ha szereti a romantikát, az izgalmakat, és a csodélatosan megálmodott helyszíneket! Köszönöm, hogy olvashattaom/olvashatom!

xxx moi

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

