Májusi haul

Májusban is sikerült egy-két “létszükségletű” dolgot beszereznem. Lássunk is hozzá:

DSCF7245

Ezt a két csodás nyakláncot a Primarkból sikerült beszereznem, hat illetve öt euróért, ami jóformán semmi, főleg ha azt nézzük, hogy egy ékszerboltban egy-egy ilyen nyakláncért több ezer forintot is elkérnek. A barna indiános már rengetegszer volt rajtam, egyszerűen imádom, de a másikat is nagyon szeretem. Sajnos a Primark honlapjáról nem lehet rendelni, de a legközelebbi boltjuk Bécsben van, amit nyáron egy kirándulás keretén belül ti is könnyen felkereshettek.

DSCF7246

Ezt a csodás kígyómintás táskát és a pillangós fejpántot szintén a Primarkból sikerült beszereznem. A táska 8 a fejpánt pedig 5 euró volt. Mind a kettőt használtam már, a táska ahhoz képest, hogy milyen kis lapos sok mindent elbír, a fejpánt pedig egyszerűen szuperül néz ki. Már alig várom, hogy nyár legyen és többször is tudjam hordani. Nekem valahogy olyan “dolcegabbanas” érzésem van tőle, szóval biztos az alapdarabajim közé fog tartozni a nyári hónapokban.

DSCF7248

Ebben a hónapban az ígéretem ellenére, hogy “addig nem veszek könyvet, amíg a meglévőket ki nem olvasom” sikerült négyet is bfejeznem. (Júniusban TÉNYLEG leállok.) Az első A. O. Esther Gombnyomásra sorozatának a második része (valójában ez a kötet indította el a vásárlási lavinát), amit muszáj volt megvennem, ugyanis Esther kiírta a facebook oldalára, hogy már csak hatvan darab van belőle raktáron és újranyomtatás csak ősszel várható. Nos én addig nem bírtam volna ki, ugyani az első részt IMÁDTAM (itt elolvashatjátok a véleményem), szóval érthető módon muszáj volt a hatvan példány egyikét beszereznem. A Négyes című kötetet Joy-napok alkalmával szereztem be az Alexandrában, mive a Beavatott-trilógia többi része már megvan, és szerettem volna, ha a kigeészítő kötet is a polcomon lehetne. A Csontszüretet már nagyon régóta kerestem a helyi cébéákban, ugyani 500 forintért lehet beszerezni, és amikor megtaláltam, nem is volt kérdés, hogy jön velem. A Koronahercegnőt pedig tegnap szereztem be , mivel a Párválasztó-sorozatot nagyon-nagyon imádtam, ezért szerettem volna mielőbb elolvasni a folytatást is. (ITT , ITT , ITT és ITT megrendelheted őket)

DSCF7250

A limitált kiadásos Catrice és Essence termékeknek valahogy képtelen vagyok ellenállni. Csakis így történhetett, hogy ezek a termékek a kosaramban ladoltak. A Catrice Nude Purism kollekciójába azonnal beleszerettem amikor megláttam, így vásároltam is egy körömlakkot, egy highlitert (amit valószínűleg soha nem fogok használni, mert annyira szép), és egy szemhéjpúder-palettát. Az Essenstől pedig két limitált szériás körömlakkot vettem az egyik az ❤ Nudes a másik pedig a Secret Party kollekcióból való.

DSCF7251

Már tavaly nyáron is szerettem volna rendelni magamnak egy Triangl fürdőruhát, de akkor még nem volt saját keresetem, és nem akartam ennyi pénzt elkölteni rá. Idén pedig már nem is lehetett azt kapni, amit tavaly kinéztem. Megmondom őszintén, nagy gondban voltam, hogy milyen méretet is rendeljek magamnak, ugyanis, hiába van kiírva a honlapjukon, hogy ha bármilyen kérdésem van, forduljak nyugodtan hozzájuk arra a kérdésre, hogy centiben ezek a fürdőruhák mégis hogyan néznek ki azt a választ kaptam, hogy normál farmerméretnek felel meg az allj. Na már most, én nem tudom, hogy mégis mi az a “normál farmerméret” ugyani szerintem minden egyes boltban más és más méretű az “ugyanakkora” farmer. Hiába hordok 36-os méretet, egyszerűen nem mertem megrendelni az S-es bugyit, mert a modellek akiken reklámozzák a fürdőruhákat olyan szinten vékonyak, hogy nem volt semmilyen viszonyítási alapom. Végül felsőből és alsóból is M-eset rendeltem, ami hál’ istennek jó is lett, viszont a kis csomagocskámat nagy örömömre 12 ezer forintra megvámoltatták. Abban teljesen biztos vagyok, hogy a -már bocsánat a kifejezésért- büdös életben többet nem fogok semmilyen csomagot Magyrországra rendelni, mert ez egyszerűen nevetséges. (ITT ti is rendelhettek magatoknak fürdőruhát)

DSCF7252

Eredetileg egy fülbevalót szerettem volna rendelni a Choies.com-ról, de aztán végül mellé csapódott ez a felső is. Azóta, hogy megjött le sem tudom vakarni magamról annyira szeretem. Kellemes , szellős viselet, és csodaszép! A fülbevalót sajnos nem tudtam lefényképezni, mert szervízben van (a barátomnál), ugyanis sajnos meg kell ragasztani az egyiket, de 99 centért igazából nem panaszkodom. (ITT és ITT megrendelheted)

DSCF7253

És akkor az “elmaradhatatlan” miniinthebox csomag. Már régóta szerettem volna magamnak egy body-cahint, de megmondom őszintén egy ilyen kis láncért több mint 10 eurót sajnáltam volna kiadni, a Primarkban pedig nem találtam olyant, ami tetszett volna. Így körülnéztem a miniintehboxon, és meg is találam a megfelelőt. Teljesen egyszerű, semmi extra, egy sima arany színű lánc. Ha már ott voltam megrendeltem magamnak ezt a régóta vágyott órát, és egy telefontokot is, ami soha nem maradhat el.  (ITT, ITT és ITT megrendelheted őket)

Ennyi lett volna a május, találkozunk június végén 😀

xxx moi

Vélemény, hozzászólás?

