Nyári LucLuc wishlist :)

Ma egy kicsit nézelődtem az online ruhaboltok kínálatában, és ráakadtam a LucLuc oldalra, ahol találtam magamnak pár must have darabot, amit most egy wishlist formájában osztok meg veletek 🙂

Képernyőfotó 2015-06-22 - 16.27.21

Képernyőfotó 2015-06-24 - 12.08.02Először is egy napszemüveg. Mindenképpen szeretnék a nyárra valami nem hétköznapi darabot, ami mégsem kerül 300 dollárba, hát ez a darab rögtön megragadta a tetszésemet. Nyáron, főleg amikor már jó barna vagyok, nagyon szeretek arany színű holmikat hordani, és mivel a legtöbb ruhám fehér, vagy nyers színű, ezért szerintem tökéletesen passzolna a legtöbb szettemhez.

ITT ti is beszerezhetitek 🙂

Képernyőfotó 2015-06-24 - 12.08.12A következő darab amit kiszemeltem magamnak, az ez a ruha. Kicsit csinosabb, kicsit elegánsabb, nem éppen olyan tengerparton játszós, hanem inkább tengerparton romantikus vacsorázós. Minden esetre nekem nagyon tetszik, és ami igazá megfogott benne az a különleges hátkivágása. Na meg a gyönyörű színek az allján. IDE kattintva ti is megrendelhetetitek 🙂

Kinéztem még magamnak egy sötét színű, virágos crop topot is, ami főleg azért tetszett meg nagyon, mert van egy ősrégi Zarás szoknyám, amihez nagyon el tudnám képzelni, épp ezért késztetést érzek rá, hogy nekem legyen egy ilyenem. Meg aztán nem is egy “átlagos” hasmutogatós póló, hanem merevítős, és még zippzár is van az elején, amitől szerintem nagyon extrán néz ki. ITT tudjátok beszerezni 🙂Képernyőfotó 2015-06-24 - 12.08.19

Képernyőfotó 2015-06-24 - 12.08.25Nyáron imádok kimonót hordani, bár egyenlőre még csak két darabbal rendelkezem, de szerintem ez a leárazások alatt nagyon könnyen fog változni. Mikor ezt a csodás dabarot megláttam, egyből beleszerettem. Annyira szép a színe, hogy az valami fantasztikus, nekem valamiért a rózsaszín virágokról először amúgy flamingók jutottak eszembe, és azt mondtam magamban, hogy úr isten nekem kell egy flamingós kimonó. De aztán megláttam, hogy virágos, és így is nagyon tetszik. ITT szerezheted be.  UPDATE: most látom, hogy papagájok is vannak rajta ! TÖKÉLETES!!!

Képernyőfotó 2015-06-24 - 12.10.09Ahhoz képest, hogy amúgy én nem nagyon szeretek crop topot hordani, mivel, hogy abszolút nem vagyok megelégedve az alakommal ez már a második a listán. DE erre is van egy nagyon jó indokom. Nekem egyszerűen annyira a Dolce & Gabbana legújabb kollekciója jut róla az eszembe, hogy egyből beleszerettem mikor megláttam. A rózsák, meg a pöttyök igazán nőcissé teszik, szóval , ha előbb nem is a Viestei nyaralásunkra biztos, hogy beszerzek egy ilyent. ITT tudjátok ti is beszerezni 🙂

Ez a felső egyszerűen azért került rá a listámra, mert szerintem csodaszép, és nyáron szuperül ki lehetne használni. Fehér, könnyű, és szellős az anyaga a lézervágás miatt, és ha már barna az ember bőre, csodásan mutat. Ehhez nem is fűznék a továbbikaban semmit, ITT be tudjátok szerezni 🙂Képernyőfotó 2015-06-24 - 12.10.19

Már tavaly nyáron beszereztem magamnak egy térdnadrágot, és akkor le sem lehetett rólam robbantani. Mikor megláttam ezt, úgy éreztem, megtaláltam a tökéleteset. Kellőképpen boyfriend, kellőképpen szétszaggatott, nekem iszonyatosan tetszik. ITT beszerezhetitek.

Képernyőfotó 2015-06-24 - 12.10.25

Az utolsó előtti darabnak szintén a Dolce & Gabbana imádatomhoz van köze, ugyanis erről is egy az egyben a Viva la mamma kollekciójuk jut az eszembe, ami nekem teljes mértékben belopta magát a szívembe. Imádtam a bemutatót a tavasszal, ahol várandós kismamák vonultak végig a kifutón, vagy éppen a pár éves kisgyerekeiket vonultatták fel az anyukák. Szerintem telitalálat volt, bár sok magyar fórumon olvastam elmarasztaló kritikákat, amiről nekem mondjuk megvan a véleményem, de ezt majd egyszer talán, egy másik poszt keretein belül 🙂 ITT megrendelheted, ha neked is tetszik 🙂Képernyőfotó 2015-06-24 - 12.10.30

És akkor végül, de nem utolsó sorban, egy táska. Igazából nem szeretem a színes táskákat, valahogy abszolút nem illenek hozzám, a “legdurvább” ami van, egy kígyómintás-pasztellila clutch, azon kívül csak fekete, vagy fehér. Viszont ez az (eredetileg) Valentino táska annyira megtetszett, mikor először megláttam, hogy egyből beleszerettem. Nyilván nincs rá felesleges 3000 dollárom (megközelítőleg), és ha lenne, sem adnék ki érte ennyit, de ez hozzá nagyon hasonlító, de mégsem replika teljesen jól megtenné nekem a nyárra. ITT ti is beszerezhetitek 🙂Képernyőfotó 2015-06-24 - 12.10.38

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

