Milánó

Idén nyáron úgy döntöttünk a szerelmemmel, hogy (mivel a családdal két hetet töltünk majd a tengerparton) inkább városnézős nyaralást szervezünk, így esett a választásunk Milánóra.

Mint minden divatőrült, én is kötelezőnek éreztem a divat (egyik) fővárosának a meglátogatását, legalább egyszer életem során, és természetesen nem is okzott csalódást.

A szállásunkat mindenkinek aki el akar látogatni a városba, csak ajánlani tudom, a Milano Amore Mio loft lakások hihetetlen jól néznek ki, modernek, fiatalosak, és nem utolsó sorban kedvező áron lehet őket lefoglani. Mi a Smoothy Loft-ban voltunk elhelyezve, és 100%-ban meg voltunk vele elégedve.

Sajnos túl sok képet nem készítettem róla, de párat azért megosztok veletek : DSCF7255

IMG_7047-1

IMG_7057

Az ágyunk és az ágyneműnk, esküszöm maga volt a mennyország, ilyen kényelmes ágyban, és puha ágyneműben még az életben nem aludtam, utána is akarunk járni, ilyen ágyneműket hol lehet beszerezni.

Összesen négy  éjszakát töltöttünk a városban, de persze azért hoztuk a formánkat, és öt nap alatt is alig sikerült mindent megnéznünk. Az iszonyatos hőség engem amúgy nagyon meg is viselt, pedig nagyon jól viselem a meleget, de ezek szerint nem városézés közben. Az utazás azért is volt még csodálatos, mert a szülinapomat is ott ünnepeltük, és szuper volt, pláne, hogy megleptem megamat, egy Dolce & Gabbana cipővel. (A szerelmemtől pedig már az iszonyatosan régen vágyott Chiarra Ferragni könyvet kaptam meg.)

DSCF7261

(Próbáltam azért minden nap “menő” lenni, de egyszerűe annyira melegem volt mindenben, hogy szörnyen éreztem magam ruhában, szóval a képeken kb. úgy nézek ki, mint egy fogyatékos 😀 )

DSCF7291

DSCF7315

DSCF7360

Az összes látványosság közül, amit megnéztünk, nekem az tetszett a legjobbank, mikor felmentünk a Dóm tetejére. Sajnos amint látjátok a felhőkarcolós képen, iszonyatosan párás volt a levegő aznap, szóval szinte semeddig nem lehetett ellátni, de ennek ellenére csodálatos volt, maga a Dóm és a város látványa.

IMG_7130

A szülinapomon “betévedtünk” egy Disney boltba, ahol ilyen király Marveles dolgokat árultak, majdnem rohamot kaptam, ugyanis mindent meg akartam vásárolni 😀

IMG_7070

IMG_7074

IMG_7112

IMG_7120

A Galerie Vittorio Emanuele II. valami lenyűgözően csodálatos volt 🙂

IMG_7138

IMG_7141

IMG_7163

IMG_7170

FullSizeRender

Nem tudom megunni ezt a ruhát 🙂 Ha valaki még a nyáron tervez Milánóba utazni, mindenképp vigyen magával szúnyogriasztót, ha a Navigli negyedbe készül, ugyanis én 3 napig szenvedtem a csípésekkel, úgy néztem ki, mint akinek komoly bőrbetegsége van, és a bokám háromszoros méretűre volt dagadva a csípések mennyiségétől.

IMG_7181

IMG_7190

IMG_7200

IMG_7259

IMG_7209

Utolsó nap ellátogattunk a comói tóra, ami egyszerűen csodálatos volt, az egyetlen dolog, amit bánunk, hogy sajnos nem volt időnk arra, hogy meg is mártózzunk benne. Így “sajnos” egyszer még mindenképp vissza kell térnünk oda.

IMG_7296

IMG_7317

IMG_7327

FullSizeRender

Mindig is imádtam Olaszországot, és ez a kirándulás, csak még inkább erősítette bennem ezt az érzést 🙂

Képernyőfotó 2015-06-22 - 16.27.21

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

