Balmain x H&M

Mint köztudott az ide “sztár”-kollaboráció a H&M-ben nem más lesz mint a híres, és nagy múltú francia divatház, a Balmain Paris, – élén Olivier Rousteing-el- lesz. Mikor valamikor a nyár folyamán megtették a bejelentést, iszonyatosan izgatott lettem. Tisztán emlékszem, hogy még a Wang kapcsán mondtam a barátomnak: “Bárcsak egyszer a Balmain is kollaborálna a H&M-el, de szerintem erre semmi esély, az azért túl High Fashion ehhez!”.  Hát, most mégis bekövetkezett, az érzéseim viszont (sajnos) elég vegyesek.

A kollekció minden egyes darabja egy csoda, vannak igazán extrém, és visszafogottabb darabok is, mindenki találhat köztük kedvére valót. Mikor elkezdtek “kiszivárogni” a képek, vagyis a Jenner lányok különböző eseményeken megjelentek egy-egy Balmain x H&M darbban csorgott a nyálam, és magamban eldöntöttem, hogy nekem ez és ez és ez bizony kell. Főleg a fekete, gyöngyökkel, és arannyal hímzett, couture csoda.

Mióta csak hírét vettem, hogy ez az álmom valóra válik, arra gyűjtöttem, hogy az egész kollekciót fel fogom vásérolni, a Wangből, Isabel Marant-ból, és a többi eddigi kollaborációból kiindulva. Aztán, ahogy egyre több minden kiderült a közöködésről rájöttem, hogy nem, hogy az egész kollekciót nem fogom tudni felvásárolni, hanem örülhetek neki, ha egy-két terméket meg tudok venni. Persze értem én, hogy iszonyatosan különleges, és egyedi, már-már couture szintű darabokat kapunk 100.000 forintért cserébe, ami egy igazi Balmain darabnak a töredéke árban. De szerintem ez akkor is nevtséges. Az összes eddigi darab , amit csak kinéztem, irreálisan magas áron lesz kapható (szerintem), és nem látom értelmét egy fülhallgatóért 50 dollárt, egy fülbevalóért pedig 40-et adni, csak azért , mert Balmain x H&M, pedig ha valaki akkor én aztán iszonyatosan elfogult vagyok.

Így az egyik szemem sír, a másik pedig nevet, hogy létrejön az az együttműködés, amiről évek óta csak álmodok, viszont hiába fogok ott állni reggel öttől a Grabenen a sorban (mert mindezek ellenére ott fogok), az igazán áhított darabokat nem fogom tudni megszerezni, mert azt bizony nem az átlagemberek pénztárcájához tervezte meg Olivier.

És akkor most mutatok egy-két kedvenc darabot a kollekcióból:

h-and-m-balmain-runway-fall-2016-05

Ezt az arany, csillogó pulóvert mindenképpen szeretném beszerezni, a details.com szerint az ára 129 dollár lesz.

h-and-m-balmain-runway-fall-2016-13

Ennek a csodás kék ruhának az árára egyenlőre nem sikerült rábukkannom, viszont az öv, több mint tízezer forint lesz. A nyaklánc is.

h-and-m-balmain-runway-fall-2016-30

Oké, a bőrkabát elengedhetetlen alapdarab minden nő (és férfi) szekrényében. Ezt itt 399 dollárért be is lehet szerezni 🙂

h-and-m-balmain-runway-fall-2016-33

Ebbe a kék felsőbe szerelmes vagyok, szerintem be is fogom szerezni bár ez is 129 dollár. A kabát viszont (ami szintén nagyon tetszik) 249 dollárt fog kóstálni.

h-and-m-balmain-runway-fall-2016-34

Ezt a képet csak Karlie Kloss maitt válogattam be, mert imádom őt. Viszont ha már itt van, említést tennék róla, hogy a croptop/melltartó/csík ami takarja az ember mellét 30 dollárba fog kerülni.

h-and-m-balmain-runway-fall-2016-37

Erre a csodás zöld ruhára szintén szemet vetettem, ha jól emlékszem 199 dollár, de most hirtelen nem találtam meg sehol.

h-and-m-balmain-runway-fall-2016-38

Ezt a ruhát nagy-nagyon szeretném megkaparinta, már csak azért is, mert Ellie Goulding ezt viselte a hivatalos bemutatóm, és a színe is egy hatalmas szerelem. 149 dollár lesz.

h-and-m-balmain-runway-fall-2016-42

Ez a kétsoros blézer a fehér szegéllyel szerelem volt első látásra. Szintén 149 dollár.

h-and-m-balmain-runway-fall-2016-50

Ettől a blézertől oda meg vissza vagyok, de számomra sajnos ez is a megfizethetetlen kategóriába tartozik. Csodálatos munka , az biztos, viszont 549 dollár.

h-and-m-balmain-runway-fall-2016-51

Valószínűleg ez az a ruha, amit mindenki a magáénak szeretne tudni ebből a kollekcióból. Amikor 2009-ben beleszerettem a márkába, az is egy hansoló fazonú darabnak volt köszönhető. 549 dollárba fog kerülni.

h-and-m-balmain-runway-fall-2016-68

Ez a szett így tökéletes , ahogy van. A nadrág 90 dollár, a felső pedig 129.

Képernyőfotó 2015-06-22 - 16.27.21

Vélemény, hozzászólás?

